Wednesday 29 March 2017

Ze fitflop UK

Mijn jeugd & nbsp; & nbsp; & fitflop sandalen nbsp;
Jeugd, toen ik de verleiding niet weerstaan, is de snoep van de lolly 's, melk, suiker, marshmallows, ik vertelde sweets heeft een bijzonder afhankelijk zijn, het kan mij tot grote voldoening.
& nbsp; & nbsp; geleidelijk in de fase van een meisje, en ik begon voorzure smaak. De meidoorn was m 'n favoriete snacks, die zure smaak in de mond na laat hetlicht. Er kan niet van de smaak.
& nbsp; & nbsp; echter, fitflop uitverkoop de tijd vliegt, is voorbij. Nu ben ik 21 in de klacht zijn dol op. Begrijp me niet verkeerd. Oh, hier is betekent niet dat de pijn voor de bittere koffie, thee, maar die als gevolg van de pijn.
& nbsp; & nbsp; misschien is beïnvloed door z 'n huis gaan, van jongs af aan zo' n gewoonte, 's nachts meestal beter ming en TV ooit. Maar ook toen ik jong was, was ik erg opstandig, koppig, graag en jus d' Orange, melk, thee, de thee is van frisdranken, ondanks... De strenge vader. Maar laat ik hem een beetje respect of. Dus, elke keer als hij laatFitflop trainerIk drink thee, ben ik altijd de ogen dicht, knijp in de neus
- een soort bruine, orofarynx, bittere vloeistof.
& nbsp; & nbsp; herinnert dat ik dat erg goedkope fitflops kinderachtig is nog nat achter de oren. Wie had dat gedacht, na een aantal jaren was ook verliefd op de thee, gewend aan de smaak van een gan.. een man niet graag iets onverklaarbaar, verliefd op dat het met een reden.
& nbsp; & nbsp; jeugd in goede harmonie en geluk van M 'n ouders, familie, mijn oogappel, de meeste door de kleine naar het leven gemakkelijk leven, dan ben ik de hele dag niet gegeten. En hoeveel kosten. 19 jaar oud was, ik weg wonen, nam afscheid van M' n ouders, Naar een zitten meer dan duizend kilometer ver weg van huis van de stad, het begin van M 'n leven. In de campus, ontdekte dat alles zo perfect en ik dacht niet. Ideaal voor ver van de realiteit. Kan ik niet opgeven. Om mijn doel in het leven, en ik ben nog steeds hard - toegevoegde waarde, misschien meer. Is geleerd hoe een man!
& nbsp; & nbsp; in slechts een paar jaar weg van huis, ik heb veel dingen nooit ontmoet. Met inbegrip van de successen en mislukkingen op school, tussen mensen met en contacten, en op de methode en de houding van mensen. Dat is een tegenslag die rijkdom, is een bezit, en de ervaring van het leven, zijn vaak van de grillen van de geschiedenis, het leven, en de betekenis van het leven die is afgeleid.
& nbsp; & nbsp; dit jaar, in de smaak van het leven na de pijn van de ondervonden moeilijkheden, zag ik niets, omdat mensen altijd tegenslagen gewond, en dan in het bewustzijn van volwassenheid.
& nbsp; & nbsp; het weekend vrij was, altijd op de computer, vergezeld van een tekst van de muziek schrijven. Op dit moment, ik ben het niet vergeten, geef jezelf een kopje thee. Als een man zag die thee in kokend water langzaam door onderdompeling, lijkt op een hart. OntspannenMaar fitflopsIn het deel van het licht. Thee enigszins bitter aroma 's, is een van de aspecten van het leven.
& nbsp; & nbsp; proeven zorgvuldig, genieten van fitflop slipper de stilte, en dat was dol op iets, dat is dol op die het heeft over een rijk van.
&nbs & nbsp; & nbsp;Fitflop slippers UKP -; in het leven, de overgang van persoonlijkheden, misschien is de getuige. Zelfs als er jaren van verdriet, heeft zijn ups en downs, en dit is wat we één stap tegelijk te lopen. Niet nodig om te vermoeden dat hun vermogen om als je? Je kan je als je durft te proberen, kan alles Ook wordt, of niet zo belangrijk.

No comments:

Post a Comment